Conversion Rate Optimization Expert

в PromoWorks Віддалено

Детальніше

Компанія MagneticOne PromoWorks оголошує конкурс на заміщення вакантної посади CRO Expert (Conversion Rate Optimization Expert)

Ми пропонуємо роботу в провідній групі ІТ-компаній, над крутими та масштабними проектами!

Умови твого успіху

  • Гідна компенсація, яка дозволить зосередитися на розвитку проекту і своєму професійному зростанні
  • Складні і цікаві завдання: реальна практика у роботі над інноваційними продуктами та масштабними сервісами для клієнтів з необмеженою географією
  • Професійний ріст і розвиток: різні форми навчання всередині компанії, доступ до бібліотеки, курси англійської, участь в ключових заходах IT індустрії
  • Комфортні умови роботи: офіс з усіма умовами та зручностями та гнучкий графік роботи, з 24-х денною оплачуваною відпусткою
  • Можливість працювати дистанційно

Професійні вимоги

  • Практичний досвід у тестуванні гіпотез та росту коефіцієнтів конверсії, LTV
  • Просунуті навики у веб-аналітиці та проведенні кількісних досліджень
  • Досвід проведення якісних UX-досліджень
  • Досвід проведення а/в тестування
  • Розуміння статистики а/в тестування
  • Знання найкращих практик монетизації, CRO та UX
  • Знання основ usability та UX
  • Знання когнітивних упереджень (cognitive biases)
  • Навики прототипування у figma
  • Критичне мислення та креативність
  • Англійська мова рівня Upper-intermediate

Зміст роботи

  • Впроваджувати та керувати якісними та кількісними дослідженнями для пошуку гіпотез про те, як збільшити коефіцієнт конверсії цільової сторінки або інші необхідні показники
  • Готувати технічні завдання для а/в тестування гіпотез або проводити їх самостійно за допомогою Google Optimize
  • Постановка задач у вигляді динамічних макетів
  • Здійснювати LP-оптимізацію
  • Застосовувати навички копірайтингу для формування value proposition
  • До всього, що здійснюється, використовувати data-driven підхід – приймати рішення на основі даних
  • Використовувати heatmaps або подібні інструменти (Hotjar, Inspectlet), щоб розуміти поведінку клієнтів та будувати гіпотези
  • Проводити опитування клієнтів (до покупки та після покупки)

Вітається

  • Досвід роботи з CMS (WordPress, Tilda)
  • Навики роботи з HTML та CSS
  • Знання базових принципів SEO-оптимізації
  • Досвід роботи з фреймворком Voice of Customer для побудови УТП

Навіть якщо є сумніви щодо власних сил, але зацікавила дана пропозиція і Ви готові брати участь в конкурсі, то надішліть Ваше резюме.


Адже, не спробувавши, не здобудеш нових перемог ?

Нам важливо, щоб наші з Вами прагнення та цінності співпадали, все інше додасться!

    Відгукнутися

    * обов'язкові