Conversion Rate Optimization Expert
в
PromoWorks
Віддалено
Детальніше
Компанія MagneticOne PromoWorks оголошує конкурс на заміщення вакантної посади CRO Expert (Conversion Rate Optimization Expert)
Ми пропонуємо роботу в провідній групі ІТ-компаній, над крутими та масштабними проектами!
Умови твого успіху
- Гідна компенсація, яка дозволить зосередитися на розвитку проекту і своєму професійному зростанні
- Складні і цікаві завдання: реальна практика у роботі над інноваційними продуктами та масштабними сервісами для клієнтів з необмеженою географією
- Професійний ріст і розвиток: різні форми навчання всередині компанії, доступ до бібліотеки, курси англійської, участь в ключових заходах IT індустрії
- Комфортні умови роботи: офіс з усіма умовами та зручностями та гнучкий графік роботи, з 24-х денною оплачуваною відпусткою
- Можливість працювати дистанційно
Професійні вимоги
- Практичний досвід у тестуванні гіпотез та росту коефіцієнтів конверсії, LTV
- Просунуті навики у веб-аналітиці та проведенні кількісних досліджень
- Досвід проведення якісних UX-досліджень
- Досвід проведення а/в тестування
- Розуміння статистики а/в тестування
- Знання найкращих практик монетизації, CRO та UX
- Знання основ usability та UX
- Знання когнітивних упереджень (cognitive biases)
- Навики прототипування у figma
- Критичне мислення та креативність
- Англійська мова рівня Upper-intermediate
Зміст роботи
- Впроваджувати та керувати якісними та кількісними дослідженнями для пошуку гіпотез про те, як збільшити коефіцієнт конверсії цільової сторінки або інші необхідні показники
- Готувати технічні завдання для а/в тестування гіпотез або проводити їх самостійно за допомогою Google Optimize
- Постановка задач у вигляді динамічних макетів
- Здійснювати LP-оптимізацію
- Застосовувати навички копірайтингу для формування value proposition
- До всього, що здійснюється, використовувати data-driven підхід – приймати рішення на основі даних
- Використовувати heatmaps або подібні інструменти (Hotjar, Inspectlet), щоб розуміти поведінку клієнтів та будувати гіпотези
- Проводити опитування клієнтів (до покупки та після покупки)
Вітається
- Досвід роботи з CMS (WordPress, Tilda)
- Навики роботи з HTML та CSS
- Знання базових принципів SEO-оптимізації
- Досвід роботи з фреймворком Voice of Customer для побудови УТП
Навіть якщо є сумніви щодо власних сил, але зацікавила дана пропозиція і Ви готові брати участь в конкурсі, то надішліть Ваше резюме.
Адже, не спробувавши, не здобудеш нових перемог ?
Нам важливо, щоб наші з Вами прагнення та цінності співпадали, все інше додасться!